VVD Weesp gaaat samen met de buren

Na een positief kennismakingsgesprek op 14 november 2016, met het VVD netwerk Gooise Meren, heeft ons bestuur besloten om verder in gesprek te gaan met het bestuur van de Gooise Meren. Inmiddels heeft het VVD netwerk Huizen aangegeven zich ook te willen aansluiten en dat geeft een sterk groot regionaal VVD netwerk. De VVD Gooise Meren heeft in hun ALV een positief besluit genomen over de wensen van zowel Weesp als Huizen en tevens afgesproken dat beide afdelingen een plaats krijgen in het bestuur. Voor Weesp zal Frida Dasselaar deze bestuursplaats innemen Maandag 23 januari 2017 zijn de drie netwerken op eenzelfde locatie bij elkaar gekomen en als doel om het eigen netwerk op te heffen en om samen te gaan in één netwerken van Huizen en Gooise Meren en Weesp Aansluitend hebben we, samen met beide andere netwerken een oprichtingsvergadering gehouden van het nieuwe netwerk. Er is een nieuw bestuur samengesteld dat tijdens de oprichtings vergadering is geïnstalleerd De nieuwe naam is: “Gooi en Vecht”. Hiermee is het op een na grootste lokale netwerk van de VVD in Nederland onstaan